مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 11:062020-05-09اقتصادي

مالیات مشاغل خودرویی امسال هم مقطوع است


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مالیات صاحبان مشاغل خودرویی امسال هم مقطوع است.

- میرحیدر رضوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بنا به اختیار حاصل از تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم، مالیات عملکرد سال 98 صاحبان وسایط نقلیه مسافری، باری، ماشین آلات راه سازی و صنعتی، با رعایت گروه بندی استان ها به صورت مقطوع تعیین شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان، زنجان را جزو استان های گروه سوم اعلام کرد و گفت: مطابق این دستورالعمل، استان های کشور با توجه به امکانات و شاخص های موثر و به لحاظ وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نیز شرایط جوی به پنج گروه تقسیم شده اند که زنجان جزو گروه سوم است.

وی با بیان اینکه طبق این دستورالعمل مالیات عملکرد صاحبان وسایط نقلیه عمومی تا ظرفیت 7 تن، بر اساس تقسیم بندی فوق و با اعمال ضرایب 75 درصد تا 100 درصد میزان مالیات سال گذشته تعیین شده است، گفت: برای مالکان تاکسی و وانت بار که مالک بیش از یک خودرو از انواع مذکور باشند، مالیات خودروهای بعدی نیز به صورت مقطوع تعیین شده است.

رضوی با بیان اینکه برای سایر صاحبان مشاغل خودرویی که دارای بیش از یک خودرو باشند، مالیات خودروهای بعدی به صورت مقطوع با 25 درصد محاسبه خواهد شد، گفت: اگر خودروی اول مؤدی تاکسی یا وانت بوده و خودروهای بع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات مشاغل خودرویی امسال هم مقطوع است

مالیات مشاغل خودرویی امسال هم مقطوع است