مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 11:102020-05-09سياسي

1900 هکتار اراضی پردیس آفت کشی می شود/ آزادسازی 2/9 هکتار


رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس گفت: در صد روز اخیر با اجرای 43 حکم تخریب ساخت وساز غیرمجاز 2/9 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان آزادسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سید محمد قریشی رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه در خصوص عملکرد 100 روزه این اداره، اظهار کرد: در این مدت آزادسازی 2/9 هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان با اجرای 43 حکم تخریب ساخت وساز غیرمجاز به سرانجام رسیده است.

وی ادامه داد: 262 پرونده در کلانتری و شعب قضایی، تشکیل 45 جلسه متعدد در محاکم قضایی و ارائه 27 مورد دادنامه های صادر شده از محاکم قضایی را به همراه 19 مورد شکایات مطرح شده پیگیری شده است.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان پردیس افزود: دایر کردن کشیک اراضی کشاورزی را در روزهای جمعه در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه کاهش محسوسی در حوزه ساخت وساز غیرمجاز را به دنبال داشت.

قریشی عنوان کرد: اخذ موافقت ضمنی برای تأسیس اولین کشتارگاه دام سبک و سنگین شهرستان پردیس و افزایش تولید شیر روزانه از 4 به 25 تن را با صدور پروانه توسعه یکی از دامداری های صنعتی شهرستان انجام شد.

وی اضافه کرد: واگذاری زمین منابع طبیعی برای تأسیس دو مورد واحد دامداری در سطح شهرستان همچنین افتتاح طرح توسعه واحد پرورش گاو شیری صنعتی با افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1900 هکتار اراضی پردیس آفت کشی می شود/ آزادسازی 2/9 هکتار

1900 هکتار اراضی پردیس آفت کشی می شود/ آزادسازی 2/9 هکتار