مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 21:202020-05-09سياسي

توزیع بسته های معیشتی تئاتری ها به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع)


یک موسسه خیریه و کانون تخصصی تئاتر شهید چمران، بسته های معیشتی خود را به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بین مددجویان موسسه توزیع کردند.

- محمدعلی جلیلی رییس هییت مدیره خیریه ایتام ترنم باران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اعلام کرد، که بسته های میوه و  حبوبات با حمایت های خیّرین خیریه تهیه شد و توسط هنرمندان کانون تخصصی تئاتر شهید چمران بین مددجویان توزیع شد.

وی در ادامه افزود: باتوجّه به تاکید مقام معظم رهبری در مورد کمک های مومنانه و حمایت از نیازمندان و فقیران و همچنین سنّت حسنه تکریم و حمایت های معیشتی نیازمندان، موسسه خیریه ایتام ترنم باران با هدف دستگیری و انسان دوستی سالیان متمادی هست که توسط نیکوکاران در روز ولادت کریم اهل بیت،امام حسن مجتبی (ع) برای نیازمندان و فقیران بسته های میوه و ارزاق توزیع می کند و به تازگی هنرمندان تئاتر کانون تخصصی شهید چمران نیز در این امر خیر مشارکت می کنند.

همه نیکوکاران و عزیزان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت  5859837005012592 واریز کرده و با تماس به شماره 33171767 می توانند کمک های غیر نقدی خود را به نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های معیشتی تئاتری ها به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع)

توزیع بسته های معیشتی تئاتری ها به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع)