مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 01:252020-05-09بين الملل

معافیتهای تحریمی آمریکا تنها از گروههای تروریستی پشتیبانی می کند


نماینده سوریه در سازمان ملل متحد می گوید کمکهایی که به عنوان بخشی از معافیتهای تحریمی آمریکا ارائه می شوند، تنها از گروههای تروریستی مستقر در شمال غرب و شمال شرق این کشور حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، بشار جعفری نماینده دولت سوریه در سازمان ملل متحد به صراحت اعلام کرد که تحریمهای اِعمالی آمریکا علیه دمشق، دولت سوریه را در بحبوجه شیوع بیماری همه گیر کرونا از ارائه مراقبتهای پزشکی کافی به شهروندان سوری باز می دارد و در مقابل کمکهایی که به عنوان بخشی از معافیتهای تحریمی از سوی آمریکا ارائه می شوند، تنها از گروههای تروریستی در شمال سوریه پیشتیبانی می کنند.

وی در جریان یک سمینار آنلاین (وبینار) از طریق شبکه یوتیوب گفت که تداوم این تدابیر تنبیهی و غیرقانونی با هدف تضعیف توان بخش درمانی دولتی و خصوصی در سوریه جهت وارد کردن داروها و تجهیزات درمانی است که از طریق اعمال تدابیر قهری یکجانبه علیه بخش بانکی سوریه به ویژه در حوزه نقل و انتقال از طریق بانک خارجی صورت می گیرد .

این نماینده سوریه در سازمان ملل در ادامه افزود که شرکتهای خارجی از امضای قرارداد با مؤسسات درمانی سوریه خودداری می کنند زیرا بیم آن دارند که هدف این تحریمها قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیتهای تحریمی آمریکا تنها از گروههای تروریستی پشتیبانی می کند

معافیتهای تحریمی آمریکا تنها از گروههای تروریستی پشتیبانی می کند