مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 02:502020-05-09اقتصادي

کشاورزانی که به دولت محصول ندهند از تسهیلات سال آینده محروم می شوند


مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان ایذه گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته امسال کشاورزان باید محصولات خود را به دولت بفروشند/و کشاورزانی که به دولت محصول ندهند از تسهیلات و سهیمه کود سال آینده محروم می شوند.

- مصطفی هنرمندیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایذه با اشاره به خسارت های امسال بخش کشاورزی شهرستان ایذه در سال زراعی جاری اظهار کرد: در پی بالا آمدن سطح آب تالاب میانگران در زمستان امسال و زیر آب رفتن زمین های کشاورزی اطراف آن و همچنین بارش تگرگ در بخش سوسن در هفته های گذشته در کنار دیگر وقایع دیگر  شاهد خسارتی بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون تومان به بخش کشاورزی شهرستان ایذه بوده ایم.

 وی با اشاره به برداشت کلزا، جو و گندم طی روزهای آینده در سطح زمین های کشاورزی شهرستان افزود: با توجه به تاکیدات و برنامه ریزی های صورت گرفته از جانب دولت، کشاورزان باید محصول برداشت شده امسال خود را به دولت بفروشند و افرادی که این کار را انجام ندهند سال آینده از دریافت کود و تسهیلات دولتی محروم خواهند شد.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان ایذه با بیان اینکه نرخ خرید گندم امسال مشخص شده است بیان کرد: برای گندم صنعتی مبلغ 2 هزار و 700 تومان و گندم معمولی جهت نان  2 هزار 500 تومان به ازای هر کیلوگرم در نظر گرفته شده است و کشاورزان جهت فروش مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزانی که به دولت محصول ندهند از تسهیلات سال آینده محروم می شوند

کشاورزانی که به دولت محصول ندهند از تسهیلات سال آینده محروم می شوند