مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-05-10سياسي

جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) برای بچه هایی که تا حالا هیأت نرفته اند +تصاویر


گروه جهادی الرحیل امسال در روز میلاد امام حسن(ع) یک ابتکار داشت و علاوه بر برنامه ریزی برای کمک رسانی های خود، جشنی را در کوره پزخانه های تهران برگزار کرد تا اهالی این مناطق نیز برای اولین بار جشنی این چنین را شاهد باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، امام حسن (ع) در میان اهل بیت (ع) به کرامت و بخشندگی مشهور است.

شیعیان و پیروان ایشان همواره در روز میلاد و شهادت آن حضرت، تلاش می کنند با تاسی به سیره ایشان دست یاری به سوی نیازمندان دراز کنند و به کمک رسانی به آنان بپردازند.

میلاد امام حسن (ع) امسال با فرمان مقام معظم رهبری برای رزمایش همدلی و فراخوان مردم به کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی، حال و هوای ویژه ای داشت.

هیأتی ها و گروه های جهادی بعد از اجرای مرحله اول کمک رسانی های خود در اوایل ماه رمضان، در روز میلاد کریم اهل بیت (ع) موج دوم کمک رسانی های خود را آغاز کردند.

اما در این میان نیز هیأت هایی بودند که به برگزاری جشن میلاد این حضرت پرداختند که برخی از این مجالس در قالب حسینیه مجازی بود، اما گروه جهادی الرحیل امسال یک ابتکار خاص داشت.

این گروه، علاوه بر برنامه ریزی برای کمک رسانی های خود، جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) را در کوره پزخانه های تهران برگزار کنند تا اهالی این مناطق نیز برای اولین بار جشنی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) برای بچه هایی که تا حالا هیأت نرفته اند +تصاویر

جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) برای بچه هایی که تا حالا هیأت نرفته اند +تصاویر