مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-05-10اقتصادي

22 میلیارد تومان به اعتبارات آبخیزداری خراسان جنوبی افزوده شد


معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: 22 میلیارد تومان از محل مازاد تفاوت ارز صندوق توسعه ملی به اعتبار ات حوزه آبخیزداری خراسان جنوبی افزوده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن یوسفی صبح یکشنبه در نشست خبری با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آبخیزداری به عنوان یکی از اولویت ها اظهار کرد: این موضوع می توانند در مسائل متعدد از جمله مهاجرت معکوس تأثیر دارد.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی بیان کرد: طی دو سال گذشته که مجوز برداشت از صندوق توسعه ملی برای آبخیزداری صورت گرفت اتفاقات بسیار ارزنده ای در حوزه آب شرب، آب کشاورزی و احیا قنوات در استان انجام شد.

یوسفی با بیان اینکه در سال 97 به عنوان اولین سال برداشت از صندوق توسعه، سهم استان 16 میلیارد تومان برای آبخیزداری بود، ادامه داد: این 16 میلیارد تومان در مساحت 23 هزار و 500 هکتار برای اجرای عملیات آبخیزداری هزینه شد.

وی گفت: در سال 98 نیز سهم استان در این حوزه 31 میلیارد تومان بود که با این اعتبار در 31 هزار هکتار عملیات آبخیزداری با تعداد 87 سازه انجام شد.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی اظهار کرد: مجموع این اعتبارات با اجرای عملیات آبخیزداری در مساحت 54 هزار و 500 هکتار و با 190 سازه 244 منبع آبی را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 میلیارد تومان به اعتبارات آبخیزداری خراسان جنوبی افزوده شد

22 میلیارد تومان به اعتبارات آبخیزداری خراسان جنوبی افزوده شد