مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 11:552020-05-10دانش

کشف روشی تازه برای انبارداری گل محمدی برای اولین بار در جهان


معاون پژوهشی دانشگاه کاشان از کشف روشی تازه برای نگهداری و انبارداری گل محمدی تازه در پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر دانشگاه کاشان خبر داد.

- مجید منعم زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه امسال 16 استاد برتر از اساتید دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی به عنوان استاد نمونه وزارت علوم انتخاب شدند، اظهار داشت: در این بین دکتر محمد الماسی کاشی عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه کاشان نیز در کنار 15 استاد دیگر از دانشگاه های دیگر به عنوان استاد نمونه وزارت علوم معرفی و از طرف وزیر علوم از تلاش ها و فعالیت های علمی، پژوهشی و فناورانه این استاد دانشگاه کاشان قدردانی شد.

وی با اشاره به اقدامات پژوهشی و تحقیقاتی این محقق دانشگاه کاشان ابراز داشت: از جمله اقدامات این استاد دانشگاه کاشان تأسیس شرکت دانش بنیان مغناطیس کویر در راستای عدم وابستگی به بیگانگان برای تولید دستگاه های مغناطومتر است.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان با بیان اینکه دستگاه های تولید شده در این شرکت نیاز دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی داخل کشور به این دستگاه را تأمین می کند، تصریح کرد: مهمترین حوزه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی این استاد تمام دانشگاه کاشان فیلم های نازک مغناطیسی و نانوسیم های مغناطیسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف روشی تازه برای انبارداری گل محمدی برای اولین بار در جهان

کشف روشی تازه برای انبارداری گل محمدی برای اولین بار در جهان