مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 12:102020-05-10سياسي

محله های اسلامی مصداق بارز اتکا به توان داخلی است


فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان گفت: محله های اسلامی مصداق بارز اتکا به توان داخلی محسوب می شود و باید بیشتر به آن ها توجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار حمید دامغانی بعدازظهر امروز در افتتاحیه دفتر محله اسلامی بهارستان سمنان اظهار کرد: مردم در کشور ما نقش مهمی دارند و در محله های اسلامی نیز کار بر دوش خود مردم است.

وی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت های موجود در مردم و محله ها، مشکلات و مسائل محلات برطرف می شود.

دامغانی افزود: در موضوع کرونا، تکیه بر توان داخلی نمود بیشتری داشت و این باور که با تکیه بر توان و ظرفیت های داخل کشور می توان از بزرگ ترین مشکلات موجود عبور کرد، تقویت شد.

فرمانده سپاه حضرت قائم (عج) استان سمنان ادامه داد: امروز دنیا در بحث کرونا عاجز مانده و غرب در بسیاری از مسائل موجود نتوانسته است نیازهای مردمش را برطرف کند.

دامغانی اضافه کرد: این در حالی است که در ایران اسلامی با تکیه بر توان داخلی و مردم بسیاری از مشکلات رفع شد و عمده مسؤولان نیز به این باور رسیدند که نباید تکیه بر خارج کشور داشته باشند و منتظر کمک های غرب باشند.

وی افزود: زمانی مشکلات موجود در جامعه برطرف می شود که نگاه به توان داخلی و ظرفیت های مردمی به باور تبدیل شود و این موضوع نباید فقط در کلام باشد؛ بلکه باید به باور قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله های اسلامی مصداق بارز اتکا به توان داخلی است

محله های اسلامی مصداق بارز اتکا به توان داخلی است