مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 12:152020-05-10فرهنگي

«دو پاپ» در یزد تحلیل شد


یک نویسنده و تحلیلگر فیلم در یزد فیلم سینمایی «دو پاپ» ساخته فرناندو میرلس را در سه حوزه ساخت، محتوا و مفهوم، اثری آرمانی، مطلوب و اثربخش دانست.

- ایسنا/یزد یک نویسنده و تحلیلگر فیلم در یزد فیلم سینمایی دو پاپ ساخته فرناندو میرلس را در سه حوزه ساخت، محتوا و مفهوم، اثری آرمانی، مطلوب و اثربخش دانست.

وحید حسنی در یکصدو هجدهمین نشست باشگاه فیلم حوزه هنری یزد که به تحلیل فیلم دو پاپ اختصاص داشت، اظهار کرد: در خلاصه این درام که محصول سال 2019 است، آمده: پشت دیوارهای واتیکان، پاپ بندیکت محافظه کار و پاپ فرانسیس، باید یک زمینه مشترک پیدا کنند تا به یک الگوی جدید برای کلیسای کاتولیک برسند.

وی با برشمردن ویژگی های این فیلم در سه حوزه ساخت، محتوا و مفهوم، آرمانی و مطلوب، دوپاپ را یک فیلم خوش ساخت، خوش فرم، جذاب و اثربخش دانست که مخاطب را با خود همراه می کند.

این نویسنده و تحلیلگر فیلم در استان یزد، تسلط نویسنده به قالب های داستانی را از نقاط قوت فیلم دانست و افزود: ساختار، تصاویر و ضرباهنگ ملایم فیلم، خسته کننده نیست و این ملایم بودن، دینی بودن و معنویت داستان، موجب القای حس خوب به مخاطب می شود.

حسنی گفت: به لحاظ محتوایی نیز شاهد دو پاپ هستیم، یکی سنت گرا و دیگری نوگرا که هر یک کارکرد و وظیفه خاصی دارند و هر رویکرد با تعارض ها، موافقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دو پاپ» در یزد تحلیل شد

«دو پاپ» در یزد تحلیل شد