مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 12:502020-05-10اقتصادي

دولت نظر و آمار نهایی خود در مورد تفریغ بودجه 97 را به مجلس ارائه کند


سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 97 در این کمیسیون گفت که دولت باید نظر و آمار نهایی خود را در این مورد هرچه سریعتر به مجلس اعلام کند.

- سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به بررسی گزارش تفریغ بودجه سال 97 در این کمیسیون گفت که دولت باید نظر و آمار نهایی خود را در این مورد هرچه سریعتر به مجلس اعلام کند.

محمد خدابخشی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه عصر امروز(یکشنبه)کمیسیون برنامه و بودجه با حضور عادل آذر رییس دیوان محاسبات گفت: در این جلسه گزارش کمیته دیوان محاسبات در مورد اختلاف نظر دیوان و بانک مرکزی درباره میزان ارز یارانه ای که در ازای آن کالایی به کشور وارد نشده، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: گزارش تفریغ بودجه سال 97 بعد از قرائت در صحن حواشی را به دلیل اختلاف نظر دولت و دیوان محاسبات بوجود آورد که امروز موضوع ارز 4200 تومانی کاملا بررسی و موارد مورد مغایرت تعیین شد.

به گفته خدابخشی در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مقرر شد که دولت نظر و آمار نهایی خود را در این مورد هرچه سریعتر به مجلس اعلام کند، در غیر این صورت گزارش دیوان محاسبات مورد توافق و تایید مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نظر و آمار نهایی خود در مورد تفریغ بودجه 97 را به مجلس ارائه کند

دولت نظر و آمار نهایی خود در مورد تفریغ بودجه 97 را به مجلس ارائه کند