مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-05-10سياسي

راهپیمایی روز قدس در تالش به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود


سید عیسی مهدوی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی آیین های روز جهانی قدس در فرمانداری تالش افزود: هر چند امسال امکان حضور فیزیکی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس وجود ندارد، اما با اجرای رژه یگان های خودرویی و موتوری در شهرها و حضور فعال و تاثیرگذار در فضای مجازی، روز جهانی قدس را گرامی خواهیم داشت.

فرماندار تالش بیان کرد: ما مسلمانان در سرتاسر جهان دو اقدام خصمانه و شرورانه معامله ننگین قرن و انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می کنیم و نباید اجازه دهیم، رژیم صهیونیستی در شرایط تمرکز افکار عمومی بر کرونا، اقدامات خصمانه خود علیه فلسطین را تشدید کند.

علی درمانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش نیز در این جلسه با تشریح بخشنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در خصوص شیوه اجرای راهپیمایی و وظایف ادارات و سازمان های دولتی و غیردولتی، همکاری مسئولان و مدیران را در این رابطه خواستار شد.

سرهنگ جهانبخش عزیزی فرمانده سپاه ناحیه تالش نیز از اجرای رزمایش مواسات و همدلی در ایام ماه مبارک رمضان و توزیع بسته های حمایتی بین اقشار آسیب دیده از کرونا خبر داد و بر ادامه این رزمایش در شب های قدر و روز جهانی قدس تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز قدس در تالش به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود

راهپیمایی روز قدس در تالش به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود