مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 15:152020-05-10سياسي

300 میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان یتیم در میناب اهدا شد


Noمدیرکانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر میناب، برگزاری مراسم ازدواج ساده را از جمله شروط اهدا جهیزیه به نوعروسان عنوان کرد.

ابراهیم ذاکری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اهدا این میزان جهیزیه به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)، تامین جهیزیه نوعروسان به عنوان بخشی از ویژه برنامه ترویج فرهنگ ازدواج آسان انجام شده است.

وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال جاری 30 فقره جهیزیه به 30 نفر از نوعروسان یتیم در سطح شهرستان میناب اهدا خواهد شد.

این فعال اجتماعی و فرهنگی در کانون های مساجد میناب ادامه داد: مراسم ازدواج و اهدا جهیزیه با مساعدت و همکاری گروه جهادی خدام الحسن(ع) از تهران، کمیته امداد امام خمینی(ره) میناب و موسسه خیریه آسمان هشتم کردر رضوی و با حضور حجت الاسلام عالمی خیری نیکوکار از مشهد مقدس انجام شد.

ذاکری برگزاری آموزش های سبک زندگی ویژه جوانان را یکی از برنامه های مهم کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر میناب عنوان کرد و افزود: امسال نیز همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت(ع) یک زوج جوان، مراسم ازدواج آسان خود را در کانون فرهنگی هنری امام المنتظر(عج) روستای کردر رضوی میناب جشن گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان یتیم در میناب اهدا شد

300 میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان یتیم در میناب اهدا شد