مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 16:402020-05-10سياسي

شروع کار مراکز دولتی در روز های 19 و 23رمضان با 2 ساعت تأخیر


هیات دولت تصویب کرد که به منظور توفیق بیشتر در احیاء و شب زنده داری شب های قدر، کار کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت ها و مؤسسات دولتی در روز های نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با 2ساعت تأخیر شروع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیات دولت در جلسه عصر یکشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور، تصویب کرد که به منظور توفیق بیشتر در احیاء و شب زنده داری شب های قدر، کار کلیه وزارتخانه ها، سازمانها، شرکت ها و مؤسسات دولتی در روز های نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دوساعت تأخیر شروع شود.

همچنین در این جلسه، در راستای تامین حقوق مصرف کنندگان نهایی و حذف واسطه ها، ماده 4 آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو برای فروش فوق العاده و پیش فروش خودرو به تصویب رسید.

احتساب برق مصرفی مناطق زلزله زده کرمانشاه به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان با موافقت هیات دولت، برق مصرفی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در سال های 1396، 1397 و 1398 به صورت رایگان، محاسبه و به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه تلقی می گردد.

موافقت دولت با امضای موافقت نامه تأسیس مرکز مقوله دو علوم پایه مرتبط با سلامت و تغذیه انسانی تحت پوشش یونسکو هیات وزیران با انجام مذاکره،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع کار مراکز دولتی در روز های 19 و 23رمضان با 2 ساعت تأخیر

شروع کار مراکز دولتی در روز های 19 و 23رمضان با 2 ساعت تأخیر