مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 01:152020-05-10اقتصادي

تمدید مهلت ثبت اطلاعات کسب و کارهای آسیب دیده در بحران کرونا


معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از تمدید مهلت ثبت اطلاعات کسب و کارهای آسیب دیده در بحران کرونا خبر داد.

- محمود علیمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب وارد آمدن ضرر و زیان بسیاری به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شده است.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه میزان خسارت وارده به اصحاب فرهنگ و هنر زنجان 5 میلیارد تومان بوده است، گفت: وزار تخانه برای حمایت از این کسب و کارها تمهیداتی اندیشیده است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا بخشودگی سهم کارفرما در بیمه هنرمندان در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد را خواهیم داشت، افزود: طبق برآورد های انجام شده سهم کارفرما بین 600 هزار تا 2 میلیون تومان است که وزارتخانه نسبت به بخشودگی آن اقدام می کند.

علیمحمدی از تمدید مهلت ثبت اطلاعات کسب و کارهای آسیب دیده در بحران کرونا خبر داد و گفت: نظر به درخواست فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای، دفتر اقتصاد فرهنگ و هنر معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فرصت ثبت و ویرایش اطلاعات متقاضیان را در روزهای دوشنبه و سه شنبه (22 و 23 اردیبهشت) برای هر سه رسته تمدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت اطلاعات کسب و کارهای آسیب دیده در بحران کرونا

تمدید مهلت ثبت اطلاعات کسب و کارهای آسیب دیده در بحران کرونا