مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 02:552020-05-10پزشكي

احتمال از سرگیری اردوهای تیم ملی تیراندازی بعد از ماه رمضان


به گفته سرمربی تیم ملی تپانچه اردوهای تیم ملی تیراندازی بعد از ماه رمضان آغاز می شود.

- بعد از اردوی تدارکاتی آلمان ( اوایل اسفند 98) و با شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و ملی پوشان مجبور به خانه نشینی و انجام تمرینات خشک شده اند.

هر چند تمرینات خانگی تیراندزان با دستگاه شبیه ساز آنالیز می شود اما مطمئنا این نوع تمرین کمک زیادی به پیشرفت آنها نخواهد کرد و تنها سبب حفظ آمادگی ملی پوشان خواهد بود.

ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش در آخرین اطلاعیه خود اعلام کرده است که رشته های ورزشی انفرادی از جمله تیراندازی، تنیس، تنیس روی میز، دارت، پتانگ، شطرنج، وزنه برداری، بدمینتون، قایقرانی انفرادی، دوومیدانی، اسکیت، بولینگ، تیراندازی با کمان، سوارکاری، اتومبیلرانی و موتورسواری، دوچرخه سواری، کوهنوردی، گلف، جهت یابی، اسکی، پیاده روی، بازی های فکری، طناب زنی، ورزش های طبیعی، ماهیگیری ورزشی، فریزبی، یوگا، ورزش تفریحی مهارت فردی و ورزش آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش های همگانی مجاز به ادامه فعالیت خود در شهرهای سفید هستند و تمام باشگاه ها موظف هستند پیش از آغاز فعالیت در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کنند.

با این وجود هنوز اردوی تیم ملی تیراندازی در تهران که جزو شهرهای سفید نیست آغاز نشده است اما سرمربی تیم ملی تپانچه از احتمال آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال از سرگیری اردوهای تیم ملی تیراندازی بعد از ماه رمضان

احتمال از سرگیری اردوهای تیم ملی تیراندازی بعد از ماه رمضان