مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 05:062020-05-11سياسي

جمع آوری 1614 معتاد متجاهر در شهر تهران/ یک نفر کرونای حاد داشت


دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان تهران گفت: از 1614 نفر معتاد متجاهر جمع آوری شده 1203 نفر از آنها قرنطینه شدند و مابقی هم اتباع خارجی بودند و یا سن آن ها کمتر از 18 و یا بیشتر از 60 سال بوده است که ساماندهی شدند.

- مصطفی هادی زاده دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان تهران در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره جمع آوری معتادین متجاهر اظهار داشت: طرح جمع آوری معتادین متجاهر در تهران متوقف نشده و همچنان با تلاش پلیس و نیروهای بهزیستی ادامه دارد.

  وی بیان داشت: از 9 اردیبهشت که این طرح آغاز شده است تاکنون 1614 معتاد متجاهر از سطح شهر تهران جمع آوری شده که 1203 نفر آنها پذیرش و قرنطینه شدند، اما بقیه یا اتباع خارجی بودند که تحویل اردوگاه ها برای بازگشت داده شدند و یا افراد زیر هجده سال و یا بالای 60 سال بودند که به سامان سراهای سازمان بهزیستی اعزام شدند.

  وی یادآور شد: در بین این افراد و براساس تست های انجام شده، یک نفر کرونایی حاد داشته ایم که در مراکز درمانی مشخص شده پذیرش شده و تعدادی هم علائم کرونا را داشتند که تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.

دبیر ستاد مبارزه با موادمخدر استان تهران یادآور شد: طرح جمع آوری معتادان متجاهر با همکاری پلیس و سازمان بهزیستی و دیگر دستگاه های ذیربط از سحر تا بامداد روز بعد ادامه دارد و کار سخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 1614 معتاد متجاهر در شهر تهران/ یک نفر کرونای حاد داشت

جمع آوری 1614 معتاد متجاهر در شهر تهران/ یک نفر کرونای حاد داشت