مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-05-11سياسي

افتتاح پروژه های کتابخانه ای همدان در پساکرونا


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: با وجود تعطیلی کتابخانه ها به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس، کتابخوانی تعطیل نشده و کتابداران استان به ارائه خدمات به اعضا در فضای مجازی مشغول هستند.

- ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان گفت: با وجود تعطیلی کتابخانه ها به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس، کتابخوانی تعطیل نشده و کتابداران استان به ارائه خدمات به اعضا در فضای مجازی مشغول هستند.

عاطفه زارعی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و آموزشی کتابخانه ها همچنان در بستر فضای مجازی ادامه دارد، اظهار کرد: با توجه به تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا تعطیلی کتابخانه های استان همدان تا 26 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ادامه فعالیت کتابخانه های عمومی منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است، افزود: نهاد کتابخانه های عمومی با تلاش کارشناسان و کتابداران و به منظور اجرای رسالت خود که ارتقای شاخص های کتاب و کتابخوانی است، طی این مدت از ظرفیت های مجازی به خوبی استفاده کرده اند وی با بیان اینکه پایگاه اطلاعاتی نورمکس برای استفاده محققان فعال است، افزود: شهروندان در این روزها که ماندن در منزل از سوی مراجع بهداشت و سلامت توصیه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های کتابخانه ای همدان در پساکرونا

افتتاح پروژه های کتابخانه ای همدان در پساکرونا