مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-11سياسي

خیانت عاملان فساد هپکو کمتر از خیانت بنی صدر نیست


رییس مدرسه علمیه امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: خیانتی که عاملان فساد هپکو در حق کارگران و صنعت این کشور کردند، همانند خیانت بنی صدر به رزمندگان و ایران عزیز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین میرمهدی ظهر امروز در دیدار جمعی از کارگران، طلاب و دانشجویان اراک مطالبه گر در موضوع هپکو اظهار کرد: هپکو صنعت مادر و پرافتخاری برای استان و کشور است که به واسطه جانفشانی های کارگران و ایستادن در برابر عاملان فساد هنوز مایه افتخار این آب و خاک است.

وی تصریح کرد: در موضوع هپکو و مسائل پیش آمده برای آن، ضد انقلاب به دنبال صید ماهی خود بود، اعتراضات کارگری را اعتراض علیه نظام منعکس می کرد، در حالی که اعتراضات کارگری، اعتراض علیه نظام آنها بود چرا که دشمنان به دنبال این هستند همچنان ایران را کشوری وابسته باشد.

رییس مدرسه علمیه امام خمینی استان مرکزی با بیان اینکه قبل از انقلاب ایران کشوری وابسته به بیگانگان بود و در بخش صنعت تنها مونتاژ کننده محصلات دیگر کشورها بود، بیان داشت: قبل از انقلاب هپکو شرکتی مونتاژ کننده بود که حتی باد لاستیک های لودرهایش نیز از خارج پر می شد، اما بعد از انقلاب به برکت متخصصان داخلی و کارگران برومندش به شرکت بی نظیر در خاورمیانه تبدیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیانت عاملان فساد هپکو کمتر از خیانت بنی صدر نیست

خیانت عاملان فساد هپکو کمتر از خیانت بنی صدر نیست