مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:352020-05-11سياسي

یادواره شهدای سوم خرداد امسال رسانه ای برگزار می شود


مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه یادواره شهدا می تواند به صورت رسانه ای برگزار شود، گفت:قطعا برای سوم خرداد باید یک بزرگداشت رسانه ای خاصی نیز داشته باشیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدباقر باقرزاده صبح امروز در نخستین نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سالن اجتماعات صدا و سیمای گیلان اظهار کرد: ما برای 40 سالگی انقلاب اسلامی اتفاقات خوبی رقم زدیم و این روزها 40 سالگی دفاع مقدس را در پیش داریم.

وی با اشاره به تولیدات خوب صدا و سیما در 40 سالگی انقلاب بیان کرد: ما منعکس کننده خدمات دستگاه ها بودیم، بخش اعظمی از این اقدامات برای 40 سالگی دفاع مقدس می توانند دخیل شدن تمامی دستگاه ها و معرفی شهدایشان باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با تاکید بر مشارکت تمامی دستگاه ها برای 40 سالگی دفاع مقدس گفت: هر دستگاهی می تواند ایثارگران و رزمندگان خود را شناسایی کرده و به بنیاد حفظ آثار معرفی کند.

باقرزاده با بیان اینکه یادواره شهدا می تواند به صورت رسانه ای برگزار شود، افزود: قطعا برای سوم خرداد باید یک بزرگداشت رسانه ای خاصی نیز داشته باشیم، کما اینکه برخی از برنامه ها تا کنون نیز به دلیل بودن در اوج شیوع کرونا به صورت رسانه ای برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای سوم خرداد امسال رسانه ای برگزار می شود

یادواره شهدای سوم خرداد امسال رسانه ای برگزار می شود