مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 08:152020-05-11سياسي

کشف 1.5 میلیارد کالای قاچاق در دهگلان/تهیه 325 بسته کمک معیشتی برای نیازمندان


فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از یک میلیارد و 500میلیون ریال کالای قاچاق طی یک عملیات در ایست و بازرسی صلوات آباد شهرستان دهگلان خبر داد.

- سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: 325 بسته کمک معیشتی از کمک های مومنانه کارکنان فرماندهی انتظامی استان کردستان به همت حوزه عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان تهیه و در بین افراد نیازمند توزیع می شود.

وی گفت: نیروی انتظامی علاوه بر تامین نظم و امنیت و همچنین اقداماتی که در طرح فاصله گذاری اجتماعی و سایر مصوباتی که در ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام گرفته بود علاوه بر اقداماتی که در راستای گندزدایی و سایر موضوعات که مدنظر بوده اقداماتی را در دستور کار قرار داده است همه همکاران در صدد کمک به افراد نیازمند برآمدند و در واقع دست ندادن مانعی برای دست گرفتن از افراد نیازمند نشد.

کشف 1.

5 میلیارد کالای قاچاق در دهگلان فرمانده انتظامی استان کردستان در ادامه از  کشف بیش از یک میلیارد و 500 میلیون کالای قاچاق در دهگلان ماموران ایست وبازرسی صلوات آباد شهرستان دهگلان در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حین کنترل خودروهای عبوری موفق به شناسایی 2 دستگاه خودروی حامل بار قاچاق شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1.5 میلیارد کالای قاچاق در دهگلان/تهیه 325 بسته کمک معیشتی برای نیازمندان

کشف 1.5 میلیارد کالای قاچاق در دهگلان/تهیه 325 بسته کمک معیشتی برای نیازمندان