مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-11پزشكي

شناسایی 30 بیمار جدید کرونا در خراسان شمالی


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از شناسایی 30 بیمار جدید کرونا در استان خبر داد و گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر 21 اردیبهشت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سید احمد هاشمی اظهار کرد: تجمع مردم این شب ها در بوستان های شهر ازجمله بش قارداش و باباامان نگران کننده است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم به سمت نزولی شدن آمار مبتلایان پیش برویم، رعایت پروتکل های وزارت بهداشت، همکاری همه جانبه مردم و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بخصوص در صنوف ضروری است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بوستان های بجنورد، شب ها مملو از جمعیت است و توصیه می شود مردم فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیاری از کسبه و اصناف را می بینیم که این روزها توصیه های بهداشتی را مراعات می کنند، اظهار کرد: خوشبختانه بسیاری از مردم نیز به این مسائل توجه می کنند اما عده ای قلیل نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی بی توجه هستند و بدون رعایت پروتکل بهداشتی در تجمعات به ویژه در پیشخوان های دولت، بانک ها، تعویض پلاک و .

حضور می یابند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر 21 اردیبهشت، 1304 نفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 30 بیمار جدید کرونا در خراسان شمالی

شناسایی 30 بیمار جدید کرونا در خراسان شمالی