مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 09:272020-05-11سياسي

پرداخت حقوق بیش از سقف قانون به 241 نفر/ تخلف در ارز دولتی پرداختی تایید می شود


رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازتفریغ بودجه 97 در این کمیسیون از پرداخت حقوق بیش از سقف قانون به 241 نفر خبر داد و ضمن تایید تخلف در ارز دولتی پرداخت شده گفت که در گزارش دیوان محاسبات ذکری از گم شدن ارز نشده و همه تخصیص ارزها مشخص است و باید با متخلفین برخورد شود.

- رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازتفریغ بودجه 97 در این کمیسیون از پرداخت حقوق بیش از سقف قانون به 241 نفر خبر داد و ضمن تایید تخلف در ارز دولتی پرداخت شده گفت که در گزارش دیوان محاسبات ذکری از گم شدن ارز نشده و همه تخصیص ارزها مشخص است و باید با متخلفین برخورد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا تاج گردون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: همچنانکه قبلا گفته شد جلسه روز یکشنبه کمیسیون برنامه و بودجه به بررسی گزارش تفریغ بودجه دیوان محاسبات اختصاص داده شد.

موضوعی که باعث اختلاف نظر جدی و موضع تند رییس جمهور شد.

اگر چه قاعدتا دیوان محاسبات و دستگاههای نظارتی وظیفه خودشان را انجام خواهند داد ولی خلاصه اجمالی از بررسی گزارش در جلسه مطرح و ان شاءالله گزارش کمیسیون تقدیم صحن خواهد شد.

نکات مهم جمع بندی شده؛ چهارده حکم قانون بودجه از دویست و یازده حکم که تکلیف بر دولت بود اجراء نشده است که هم دولت مقصر است و هم مجلس که حکم بدون پشتوانه تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حقوق بیش از سقف قانون به 241 نفر/ تخلف در ارز دولتی پرداختی تایید می شود

پرداخت حقوق بیش از سقف قانون به 241 نفر/ تخلف در ارز دولتی پرداختی تایید می شود