مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:152020-05-11پزشكي

آگاهی مردم در امداد و نجات پایین است


آگاهی مردم در بحث آموزش های امداد و کمک های اولیه مناسب نبوده و جامعه هنوز به میزان لازم درگیر این مقوله نشده است.

- ایسنا/اصفهان رییس جمعیت هلال احمر اردستان گفت: آگاهی مردم در بحث آموزش های امداد و کمک های اولیه مناسب نبوده و جامعه هنوز به میزان لازم درگیر این مقوله نشده است.

منصور خانی، امروز (دوشنبه-22 اردیبهشت) در دیدار با فرماندار شهرستان اردستان به مناسبت روز هلال احمر، اظهار کرد: نیروهای هلال احمر اردستان در ایام بحران بیماری کرونا در شش پایگاه پایش غربالگریِ سلامت در مناطق مختلف شهرستان فعالیت داشتند.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب پذیری بیماران، توزیع 500 بسته بهداشتی بین بیماران مبتلا به سرطان و بیماران خاص شامل دیالیزی، تالاسمی و هموفیلی در سطح شهرستان اردستان آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمعیت هلال احمر اردستان با اشاره به عملیات مقابله با خسارات ناشی از سیلاب از ابتدای سال جاری در مناطق مختلف شهرستان، گفت: با تلاش همکاران دو نفر که در کوهستان های شهرستان گمشده بودند نجات پیدا کردند.

خانی با بیان اینکه آموزش های عمومی می تواند در کاهش خسارت و تلفات ناشی از حوادث و بلایای طبیعی موثر باشد، گفت: بسیاری از افراد که در مخاطرات دچار آسیب می شوند به دلیل ضعف آموزش و اطلاعات عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی مردم در امداد و نجات پایین است

آگاهی مردم در امداد و نجات پایین است