مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:262020-05-11سياسي

راه اندازی سامانه نشریات علمی قوه قضاییه در پژوهشگاه این قوه


رییس پژوهشگاه قوه قضاییه از راه اندازی سامانه نشریات علمی قوه قضاییه در این پژوهشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه قوه قضاییه، سیدحجت اله علم الهدی با اعلام این خبر اظهار کرد: تاکنون 18 نشریه علمی مربوط به معاونت ها و سازمان های وابسته به قوه قضاییه و دادگستری های استان ها در سامانه نشریات علمی بارگزاری شده است.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه با بیان اینکه در آینده نزدیک تعداد نشریات علمی در این سامانه افزایش خواهد یافت افزود: از اهداف ایجاد این سامانه در گام نخست، رصد نشریات علمی موجود در مجموعه دستگاه قضایی و سازمان های وابسته به آن و تجمیع این نشریات برای دسترسی راحت تر مخاطبان به آنهاست.

علم الهدی از پیش بینی یک سری امتیازات برای قضات و کارکنان دستگاه قضایی در بحث انتشار مقالات خبر داد و گفت: از دیگر اهداف راه اندازی سامانه نشریات علمی قوه قضاییه، کمک به ارتقای هر چه بیشتر سطح علمی این نشریات و انجام پیگیری ها برای اخذ مجوزهای لازم از وزارت علوم است.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه ضمن تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقای ظرفیت های علمی درون دستگاه قضایی، با اشاره به نگاه والای ریاست محترم قوه قضاییه در امر پژوهش، توسعه و ارتقای نشریات قوه قضاییه را یکی از راهبردهای توسعه امور پژوهشی در قوه قضاییه دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه نشریات علمی قوه قضاییه در پژوهشگاه این قوه

راه اندازی سامانه نشریات علمی قوه قضاییه در پژوهشگاه این قوه