مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-05-11سياسي

در جلسه ی امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور ظریف چه گذشت؟


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق توضیحات وزیر خارجه در جلسه امروز این کمیسیون، مبادله زندانیان و بازداشت شدگان بین ایران و آمریکا مشکلی ندارد و نیاز به مذاکره نداریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سید حسین نقوی حسینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این جلسه با حضور وزیر خارجه برای پاسخ به سوال نمایندگان برگزار شد.

در ابتدای آن آقای ظریف بیان داشت که تلاش جمهوری اسلامی ایران حفظ وحدت و تقویت دولت مرکزی افغانستان است و این حادثه اخیر هم که دستاویزی برای دشمنان ایران و افغانستان قرار گرفته، نیازمند بررسی دقیق و تحقیقات بیشتر است و حتما موضوع را حل و فصل می کنیم.

وی ادامه داد: طبق توضیحات وزیر خارجه حادثه اخیر که در خلیج فارس اتفاق افتاد موجب تاسف و تاثر شد؛ این حادثه را به خانواده شهدا و همچنین به مردم عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنیم؛ جمهوری اسلامی ایران به شدت به دنبال تنش زدایی در منطقه است و در این زمینه از همه توان خود استفاده می کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: آقای ظریف گفت که نامه 9 صفحه ای اینجانب با 4 عنوان به دبیر کل سازمان ملل، افشای تخلفات و اقدامات خلاف قانون آمریکایی ها و تخلفات اروپایی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه ی امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور ظریف چه گذشت؟

در جلسه ی امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور ظریف چه گذشت؟