مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 01:402020-05-11اقتصادي

تاثیرات شوک اقتصادی بر اجرای طرح های اشتغال روستایی در قم


مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری قم گفت: شوک اقتصادی طی سال های اخیر موجب شد که اجرای برخی از طرح های توسعه اشتغال روستایی در استان با کندی و گاه حتی با توقف مواجه شود.

- سجاد چهرگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اجرای طرح اشتغال توسعه روستایی در استان قم اظهار کرد: پرداخت تسهیلات این طرح، فرآیند اداری و نیز فرآیند بانکی دارد، فرآیند اداری به خوبی انجام شد و طرح های شناسایی شده از طریق ادارات به کمیته فنی معرفی و این طرح ها پس از بررسی در این کمیته تصویب و برای پرداخت تسهیلات به بانک ها معرفی شدند.

وی ادامه داد: بانک ها چون متعهد به بازگرداندن وجوه تسهیلات طرح توسعه اشتغال روستایی در زمان مقرر به صندوق توسعه ملی هستند، ضوابطی برای پرداخت این تسهیلات دارند، از جمله این ضوابط تهیه وثایق و احراز اهلیت مالی متقاضیان برای دریافت تسهیلات است.

مدیر کل دفتر روستایی و شوراهای استانداری قم افزود: شوک اقتصادی طی سال های اخیر موجب شد که اجرای برخی از طرح های توسعه اشتغال روستایی در استان با کندی و گاه حتی با توقف مواجه شود، چون به عنوان مثال برای اجرای یک طرح با یک مبلغی، قرارداد بسته می شد، اما به دلیل افزایش هزینه ها، امکان تکمیل آن طرح دیگر فراهم نبود، به همین دلیل به دنبال دادن تسهیلات اضافی به طرح ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرات شوک اقتصادی بر اجرای طرح های اشتغال روستایی در قم

تاثیرات شوک اقتصادی بر اجرای طرح های اشتغال روستایی در قم