مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-05-12اجتماعي

71 دانش آموز با نیازهای ویژه رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: جشن تکلیف و عبادت 71 دانش آموز با نیازهای ویژه نومکلف در مدارس مجازی استان برگزار شد.

- خلیل رنجبر در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با تبریک مکلف شدن دانش آموزان، اظهار داشت: برنامه معنوی و فرهنگی جشن تکلیف و بندگی دوره جدیدی در زندگی، آسمانی شدن، ارتباط قلبی و نزدیک با پروردگار است.

وی با اشاره به اینکه جشن تکلیف با هدف ترویج فرهنگ دینی، قرآنی و توسعه فرهنگ حجاب و عفاف و همچنین باقی ماندن خاطره خوب در ذهن دانش آموزان برگزارمی شود، افزود: 71 دانش آموز با نیاز ویژه دختر پایه سوم ابتدایی و پسر پایه نهم متوسطه دوره اول گروه های مختلف استثنایی رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان ضمن توصیه به دانش آموزان برای خواندن قرآن کریم و تأکید بر ضرورت انجام واجبات الهی پس از به تکلیف رسیدن، ادامه داد: برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان از عوامل مؤثری است که به آنها کمک می کند به اهمیت ادای تکلیف الهی و عبادی پی ببرند.

رنجبر یادآور شد: در نظام تربیتی آموزشی ایران اسلامی یکی از اقدامات برای آشنایی نوجوانان با راه و رسم زندگی معنوی، انجام تکالیف و ترک گناهان برگزاری جشن تکلیف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

71 دانش آموز با نیازهای ویژه رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند

71 دانش آموز با نیازهای ویژه رسیدن به سن تکلیف خود را جشن گرفتند