مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-05-12سياسي

بازگشایی محدود مساجد زنجان/حضور سالمندان و کودکان ممنوع است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از بازگشایی محدود مساجد زنجان برای برگزاری مراسم شب های قدر خبر داد و گفت: با این حال حضور سالمندان و کودکان ممنوع است.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طبق جلسه شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در استان زنجان، تصمیماتی در ارتباط با بازگشایی مساجد اتخاذ شد که بر اساس آن قرار است مساجد همچنان تعطیل باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: بر همین اساس تعدادی از مساجد صرفا برای سه شب احیاء در شهر زنجان و همینطور شهرستان ها و حتما با رعایت پروتکل بهداشت  ابلاغی از  ستاد ملی مبارزه با کرونا بازگشایی می شوند.

وی گفت: با توجه به اینکه شهر زنجان در وضعیت قرمز و شهرستان های استان زرد هستند، از همین رو مردم متدین باید بسیار در این زمینه نکات بهداشتی را رعایت کنند که خدای ناکرده باعث بیماری و مرگ عزیزانمان نشویم.

کرمی با اشاره به اینکه طبق جلسه قرار شد در مساجد و مراکزی که شرایط لازم برای برنامه های شب قدر وجود دارد، با اولویت در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی مراسم شب قدر برگزار شود، گفت: در بقیه مساجدی که از طرف ستاد اعلام شده نیز به صورت محدود برنامه اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی محدود مساجد زنجان/حضور سالمندان و کودکان ممنوع است

بازگشایی محدود مساجد زنجان/حضور سالمندان و کودکان ممنوع است