مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-05-12سياسي

رونمایی از فرآیندهای توسعه خدمات غیرحضوری در نظام مهندسی ساختمان یزد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، اصلاح فرآیندها و تسریع روندها درروند صدور پروانه را اقدامی ضروری جهت استقبال مردم از ساخت و سازهای قانونی و جلب اعتماد آنان برای دریافت خدمات مهندسی دانست.

- ایسنا/یزد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، اصلاح فرآیندها و تسریع روندها درروند صدور پروانه را اقدامی ضروری جهت استقبال مردم از ساخت و سازهای قانونی و جلب اعتماد آنان برای دریافت خدمات مهندسی دانست.

محسن صادقیان در مراسم رونمایی از فرآیندهای توسعه خدمات غیرحضوری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد که با حضور اکرم فداکار معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار، رضا یادگاری مدیر کل راه وشهرسازی استان، جمال الدین عزیزی شهردار یزد، محمدرضا عارفی مدیرکل دفتر فنی استانداری و اعضای هیئت مدیره این سازمان برگزار شد، بر لزوم شفاف ‍سازی، تسریع و تغییر در نحوه ارتباطات و همچنین تلاش و توانایی های سازمان در این خصوص تأکید کرد و افزود: راه اندازی سامانه های دیجیتال و استفاده صحیح از آن می تواند موجب افزایش پیوند و اعتماد مردم به سازمان نظام مهندسی ساختمان شود.

وی با اشاره به نقش سازنده مردم در اصلاح روندهای ساخت و ساز، تصریح کرد: باید سعی شود با تکمیل روند ایجاد شده در سازمان نظام مهندسی برای همراه کردن مردم در امر ساخت و ساز نظیر ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از فرآیندهای توسعه خدمات غیرحضوری در نظام مهندسی ساختمان یزد

رونمایی از فرآیندهای توسعه خدمات غیرحضوری در نظام مهندسی ساختمان یزد