مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-12سياسي

نماینده کرمان: دولت به وضعیت کارگران معدن توجه کند


نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کارگرانی که در عمق 200 تا 300 متری زمین و در شرایط سخت اقتصادی مشغول رونق چرخ تولید هستند این استحقاق را دارند که از وضعیت مناسب معیشتی و بهداشتی و بیمه ای مناسبی برخوردار باشند.

- نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که کارگرانی که در عمق 200 تا 300 متری زمین و در شرایط سخت اقتصادی مشغول رونق چرخ تولید هستند این استحقاق را دارند که از وضعیت مناسب معیشتی و بهداشتی و بیمه ای مناسبی برخوردار باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی زاهدی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: قریب 10 روز است که کارگران معادن راور، زرند و کوهبنان به علت شرایط بد کاری اعتراضاتی را داشته اند.

از مسئولان امر انتظار داریم که با سعه صدر تمام هم و غم خویش را برای رفع نگرانی های این طبقه محروم به کار گیرند.

کارگرانی که در عمق 200 تا 300 متری زمین و در شرایط سخت اقتصادی مشغول رونق چرخ تولید هستند این استحقاق را دارند که از وضعیت مناسب معیشتی و بهداشتی و بیمه ای مناسبی برخوردار باشند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت بازنشستگان بازنشستگان اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه نسبت به هم طرازی حقوق آنان تأکید شده ولی هنوز هیچ اقدامی توسط دولت دراین خصوص انجام نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کرمان: دولت به وضعیت کارگران معدن توجه کند

نماینده کرمان: دولت به وضعیت کارگران معدن توجه کند