مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-05-12اقتصادي

اقتصاد دانش بنیان استراتژی اولویت دار برای توسعه یزد است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با بیان این که در حال حاضر 90 شرکت دانش بنیان در این استان فعالیت می کنند گفت: اقتصاد دانش بنیان استراتژی اولویت دار یزد برای توسعه بیش از پیش است.

- ایسنا/یزد معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با بیان این که در حال حاضر 90 شرکت دانش بنیان در این استان فعالیت می کنند گفت: اقتصاد دانش بنیان استراتژی اولویت دار یزد برای توسعه بیش از پیش است.

اکرم فداکار در ششمین نشست خبری آنلاین خانه مطبوعات استان با اشاره به اهمیت اقتصاد دانش بنیان برای توسعه بیش از پیش، اظهار کرد: اقتصاد دانش بنیان رویکردی نوین بوده و نقش مهمی در افزایش ارزش افزوده و کیفیت نهایی ایفا می کند.

وی با اشاره به ظرفیت استان یزد در بحث اقتصاد دانش بنیان، افزود: نیروی انسانی توانمند و نخبگان علمی در رشته های مختلف از جمله مزیتهای یزد برای توسعه اقتصاد دانش بینان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در ادامه با بیان این که ردپای اقتصاد دانش بنیان به عنوان یکی از استراتژی های جدی توسعه در استان وجود دارد، گفت: گفتمان سازی این مهم در حوزه های مختلف یکی از مهمترین دستاوردهای مدیریت استان یزد در راستای توسعه همه جانبه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دانش بنیان استراتژی اولویت دار برای توسعه یزد است

اقتصاد دانش بنیان استراتژی اولویت دار برای توسعه یزد است