مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:402020-05-12سياسي

روابط عمومی ها نقش مهمی در توسعه سرمایه های اجتماعی دارند


معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی ها در جهت دهی به افکار عمومی و تقویت سرمایه های اجتماعی گفت: - روابط عمومی ها در تحقق سه مولفه مهم اعتماد اجتماعی، وفاق اجتماعی و مشارکتهای مردمی به عنوان بسترسازی سرمایه اجتماعی نقش مهمی برعهده دارند.

علی مصطفوی امروز 23 اردیبشهت در نشست با هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، تصریح کرد: کارکرد روابط عمومی های استان بیانگر یک تلاش و فعالیت ویژه است که بخوبی در تبیین عملکرد ها و نیز برقراری ارتباط با مخاطب و مسئولین نمود دارد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی مابین مردم و مسئولین هستند، افزود: این کارکرد مهم در عصرارتباطات که با جریان سریع انتقال یافته ها مواجه هستیم بسیار مهم و برجسته است.

مصطفوی روابط عمومی را یک هنر دانست و گفت: کارکردها و نقش های روابط عمومی در تبیین افکار عمومی و نیز همگرایی و مشارکت جویی فراتر از کارکرد اطلاع رسانی است و فعالیت های مستمر آنها به نوعی ایثار و از خودگذشتگی است.

رییس شورای اطلاع رسانی استان به روز رسانی فعالیتها،توجه به فضای مجازی و ارتقای سواد رسانه ای را از جمله مواردی دانست که می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی ها نقش مهمی در توسعه سرمایه های اجتماعی دارند

روابط عمومی ها نقش مهمی در توسعه سرمایه های اجتماعی دارند