مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 08:462020-05-12سياسي

ساخت و سازهای عجیب و غریب در منطقه گرشگری آب نهرکاکان دسترسی مردم را مسدود کرد


رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت و سازهای عجیب و غریبی که در منطقه آب نهرکاکان صورت گرفته، راه دسترسی مردم برای رسیدن به این نقطه گردشگری و دیدنی را، - ساخت و سازهای عجیب و غریب در منطقه گرشگری" آب نهرکاکان"دسترسی مردم را مسدود کرد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت و سازهای عجیب و غریبی که در منطقه آب نهرکاکان صورت گرفته، راه دسترسی مردم برای رسیدن به این نقطه گردشگری و دیدنی را، مسدود کرد.

حسن نگین تاجی در دومین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال دادگستری کل کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی مشکلات آبشار یاسوج افزود: به واسطه اینکه نهادهای متولی در بعضی اوقات به وظایف قانونی خودشان ممکن است عمل نکنند، اینجاست که دستگاه قضایی ورود می کند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه مصرح قوه قضاییه در اصل 156 قانون اساسی اظهارکرد: یکی از وظایف دستگاه قضایی برابر این اصل قانون اساسی حمایت از حقوق عامه می باشد که متعلق به مردم است.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به واسطه اینکه نهادهای متولی در بعضی اوقات به وظایف قانونی خود شان ممکن است عمل نکنند، اینجاست که دستگاه قضایی ورود می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای عجیب و غریب در منطقه گرشگری آب نهرکاکان دسترسی مردم را مسدود کرد

ساخت و سازهای عجیب و غریب در منطقه گرشگری آب نهرکاکان دسترسی مردم را مسدود کرد