مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-05-12ورزشي

توزیع نامناسب ایجاد زیرساخت های ورزشی در خراسان شمالی


معاوت توسعه و ورزش های قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: زیرساخت های ورزشی همچون سالن ها در این استان به درستی توزیع و ساخته نشده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاوت توسعه و ورزش های قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: زیرساخت های ورزشی همچون سالن ها در این استان به درستی توزیع و ساخته نشده است.

بروحی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: سرانه سالن های ورزشی در شهرهایی همچون فاروج، شیروان و آشخانه نسبت به جمعیت آن بیشتر است این در حالی است که این سرانه در شهر بجنورد با توجه به جمعیت زیاد آن، کمتر است.

وی با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته وضعیت سالن های ورزشی در روستاهای این استان خوب و مطلوب بوده است، افزود: توزیع نامناسب ساخت سالن های ورزشی در روستاها نسبت به شهرهای پرجمعیت استان نیز مشاهده می شود.

بروحی تصریح کرد: به عنوان مثال در شهر آشخانه سالن ورزشی مناسب برگزاری ورزش های قهرمانی وجود ندارد اما در برخی از روستاهای شهرستان مانه و سملقان چنین امکانی وجود دارد.

وی در ارتباط با سرانه ورزشی در این استان نیز بیان کرد: سرانه استاندارد ورزشی به ازای هر نفر یک متر است این در حالی است که این میزان در استان به 56 سانتی متر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نامناسب ایجاد زیرساخت های ورزشی در خراسان شمالی

توزیع نامناسب ایجاد زیرساخت های ورزشی در خراسان شمالی