مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 16:302020-05-12پزشكي

ابتلای 12 نفر از کارشناسان اورژانس آذربایجان شرقی به کرونا


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در راه مقابله با کرونا، یک نفر از کارشناسان اورژانس آذربایجان شرقی شهید و 12 نفر نیز به کرونا مبتلا شده اند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در راه مقابله با کرونا، یک نفر از کارشناسان اورژانس آذربایجان شرقی شهید و 12 نفر نیز به کرونا مبتلا شده اند.

فرزاد رحمانی با بیان این مطلب اظهار کرد: از مجموع 25 مورد مشکوک به کرونا تا کنون آزمایش کرونای 12 نفر از پرسنل اورژانس شامل 10 کارشناس عملیاتی، یک نفر خدمه کارواش آمبولانس و یک اپراتور مثبت اعلام شده است.

وی افزود: متاسفانه یک نفر از کارشناسان اورژانس سراب در راه مبارزه با کرونا آسمانی شد و از مجموع 12 نفر مبتلای دیگر، چهار نفر با بهبودی مجدد به چرخه خدمت رسانی بازگشته اند و بقیه همکاران ایثارگر قرنطینه خانگی و تحت درمان هستند.

وی با بیان اینکه شرایط کاری کارشناسان اورژانس متفاوت از بقیه پرسنل درگیر در کرونا است، اظهار کرد: کارشناسان مرکز در برخی موارد پس از اعزام به مأموریتی اعم از تصادفی یا قلبی و پس از انجام ماموریت متوجه کرونا مثبت بودن بیمار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 12 نفر از کارشناسان اورژانس آذربایجان شرقی به کرونا

ابتلای 12 نفر از کارشناسان اورژانس آذربایجان شرقی به کرونا