مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 16:452020-05-12سياسي

شناسنامه دار کردن موقوفات از محورهای ترویج فرهنگ وقف است


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: شناسنامه دار کردن موقوفات از محورهای ترویج فرهنگ وقف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مهدی ستوده بعدازظهر سه شنبه در جلسه کارگروه مشترک تخصصی ثبتی بیان کرد: یکی از محورهای اساسی ترویج فرهنگ وقف، افزایش بهره وری موقوفات و استفاده از همه ی ظرفیت ها در جهت ثبت حقوق موقوفات، احیا و شناسنامه دارکردن آن ها است.

وی گفت: برای اینکه بتوانیم املاک موقوفه را به سمت سرمایه گذاری سوق دهیم تا آثار وقف در جامعه پیدا شود، ابتدا باید این املاک تثبیت شده و دارای سند تک برگ شوند.

حجت الاسلام ستوده از زحمات و تلاش مدیریت و پرسنل ثبت اسناد و املاک استان و ادارات تابعه در جهت سند دار نمودن اراضی موقوفه، مساجد و بقاع متبرکه تقدیر و تشکر کرد.

محمدی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل نیز بر لزوم ضرورت ارائه نقشه های UTM و پیگیری مؤثر نمایندگان از جانب ادارات اوقاف به پیگیری و رفع مشکلات املاک دارای نقشه یا امور ثبتی با استفاده از ظرفیت کاداستر ثبت اسناد و املاک استان و یا هیأت نظارت تاکید کرد.

سلیم پور، مسئول کاداستر اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل نیز با یادآوری وظایف سازمان ها و نهادهای متولی املاک در ارائه نقشه های مربوطه و تعامل فی مابین اداره اوقاف و امور خیریه و ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسنامه دار کردن موقوفات از محورهای ترویج فرهنگ وقف است

شناسنامه دار کردن موقوفات از محورهای ترویج فرهنگ وقف است