مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 18:202020-05-12اجتماعي

تکمیل کارگاه قالی بافی برای اشتغال بانوان عشایر در فیروزکوه


کارگاه قالی بافی با 60 درصد پیشرفت برای اشتغال بانوان عشایر در فیروزکوه در حال تکمیل است.

- فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: کارگاه قالی بافی با 60 درصد پیشرفت برای اشتغال بانوان عشایر در فیروزکوه در حال تکمیل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی یوسفی جمارانی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از جمله اقدامات صورت گرفته در خصوص عشایر بهسازی، مرمت معابر، خطوط انتقال آب و احداث 15 چشمه سرویس بهداشتی بود و ایجاد منبع آب نیز در حال اجرا است.

یوسفی جمارانی گفت: ایجاد لوله های فلزی بر روی رودخانه ها، یکی از اقداماتی است که در راستای رفع مشکل عبور آب از ایل راه ها در سال گذشته با همفکری تیم مشاور و امور عشایر شهرستان فیروزکوه انجام شد.

وی بیان داشت: به منظور ایجاد ظرفیت برای بانوان عشایر، کارگاه قالی بافی با 60 درصد پیشرفت در حال تکمیل است که می تواند به اشتغال بانوان کمک کند.

فرماندار فیروزکوه بیان داشت: با توجه به احداث راه ها و اتوبان ها در گذشته توجه چندانی به ایل راه ها نشده بود، و باید تعیین تکلیف در این زمینه صورت گیرد تا ایل راه ها در آینده با تهدید مواجه نشوند.

یوسفی جمارانی عنوان داشت: به نظر می رسد که در حوزه منابع طبیعی مدیریت متمرکز و هوشمندانه در خصوص مراتع وجود ندارد و فرآیند مدیریت در این خصوص باید توسط وزارت کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل کارگاه قالی بافی برای اشتغال بانوان عشایر در فیروزکوه

تکمیل کارگاه قالی بافی برای اشتغال بانوان عشایر در فیروزکوه