مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 23:002020-05-12پزشكي

یک شهید و 12 کارشناس اورژانس آذربایجان شرقی مبتلا در راه مبارزه با کرونا


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در راه مقابله با کرونا ، یک نفر از کارشناسان اورژانس استان آذربایجان شرقی شهید و 12 نفر دیگر در راه خدمت به همنوع به کرونا مبتلا شده اند - فرزاد رحمانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه شرایط کاری کارشناسان اورژانس متفاوت از بقیه پرسنل درگیر در کرونا است اظهار داشت: در برخی موارد وقتی کارشناسان مرکز به مأموریتی اعم از تصادفی یا قلبی و .

اعزام می شوند، پس از انجام ماموریت متوجه می شوند بیمار کرونا مثبت بوده و متاسفانه به کارشناسان اپراتوری یا اورژانس حاضر در محل گفته نشده و چه بسا فرصت پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی میسر نشده و خطر بصورت مستقیم متوجه پرسنل شده است.

وی از شهروندان خواست موقع تماس با اورژانس با دادن شرح حال دقیق و اطلاعات کافی در ارائه خدمات بهینه اورژانس را یاری کنند.

مدیر حوادث دانشگاه اظهار داشت: از مجموع 25 مورد مشکوک به کرونا، تاکنون آزمایش کرونای 12 نفر از پرسنل اورژانس ( 10 کارشناس عملیاتی، یک نفر خدمه کارواش آمبولانس، یک نفر اپراتور ) مثبت اعلام شده است.

  وی افزود: متاسفانه یک نفر از کارشناسان اورژانس سراب در راه مبارزه با کرونا  آسمانی شد و از مجموع 12  نفر، چهار نفر با بهبودی  مجدد به چرخه خدمت رسانی بازگشته اند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شهید و 12 کارشناس اورژانس آذربایجان شرقی مبتلا در راه مبارزه با کرونا

یک شهید و 12 کارشناس اورژانس آذربایجان شرقی مبتلا در راه مبارزه با کرونا