مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-05-13فناوري

ترافیک اینترنت برای سرویس VOD رایگان نیست/ توافق جدید اپراتورها و رسانه های تعاملی


مدیرکل نظارت بر سرویس های ارتباطی رگولاتوری گفت: سیاست رایگان بودن ترافیک اینترنت برای VOD های داخلی متوقف شده و کاربران برای استفاده از رسانه های تعاملی باید هزینه اینترنت بپردازند.

- محمد امامی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد نرخ استفاده اینترنت برای کاربران تلویزیون های اینترنتی و رسانه های تعاملی (VOD ها) با توجه به نارضایتی کاربران از نحوه محاسبه ترافیک این سرویس توسط اپراتورها، گفت: اپراتورها دیگر سیاست ترافیک رایگان اینترنت را در قبال VOD ها و تلویزیون های اینترنتی اجرا نمی کنند.

مدیرکل نظارت بر سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به این سوال که چرا ترافیک اینترنت سرویس های نمایش خانگی برای کاربران به صورت کامل محاسبه می شود، توضیح داد: برخی از شبکه های اینترنتی نمایش خانگی (VOD ها) اشتراک سرویس خود را به کاربر می فروشند.

نحوه ارائه این سرویس به گونه ای است که اگر کاربر یک اشتراک ماهانه و یا هفتگی خریداری کند، اپراتور اینترنت ملزم است که ترافیک اینترنت وی را در زمانی که از اشتراک سرویس VOD استفاده می کند به صورت نیم بها محاسبه کند.

وی گفت: اما اگر کاربری اشتراک نداشته باشد، توافقی که برخی از VOD ها با اپراتورهای اینترنت دارند این است که به جای اینکه کاربر اشتراک خریداری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک اینترنت برای سرویس VOD رایگان نیست/ توافق جدید اپراتورها و رسانه های تعاملی

ترافیک اینترنت برای سرویس VOD رایگان نیست/ توافق جدید اپراتورها و رسانه های تعاملی