مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 03:552020-05-13اقتصادي

موافقت با افزایش 20 درصدی کرایه سرویس مدارس


در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان مبنی بر افزایش 20 درصدی سرویس مدارس براساس تعرفه عوارض محلی سال قبل و براساس مسافت طی شده، - موافقت شد.

عبداله تقی پور-عضو شورای اسلامی شهر تبریز روز سه شنبه در جلسه کمیسیون عمران،حمل ونقل و ترافیک، با اشاره به نامه اداره کل آموزش و پرورش مبنی بر افزایش کرایه سرویس مدارس، گفت: اعضای کمیسیون با 20 درصد افزایش نرخ سرویس مدارس طبق تعرفه عوارض محلی سال قبل و براساس مسافت طی شده موافقت کرده و مقرر شده، اداره کل آموزش و پروش لیستی از قیمت ها و مسافت ها تهیه و در اختیار مدارس قرار دهد.

وی با بیان این که از افزایش عمر آسفالت پخش شده در سال 99 به 10 سال خوشحال هستیم، گقت: امیدواریم این حرف در عمل نیز ثابت شود تا شاهد این تحول بزرگ باشیم و به وعده ها عمل کنیم.

عضو شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه امیدواریم عمر آسفالت به میزانی که گفته می شود باشد، گفت: اگر اینگونه نباشد و مردم کیفیت را مطالبه کنند، مقصرین را به مردم معرفی خواهیم کرد.

تقی پور با بیان این که کمیسیون عمران، حمل ونقل و ترافیک با جدیت پیگیر پروژه های مصوب خود خواهد بود، گفت: امسال در حوزه عمران با کسی تعارف نداریم و به دنبال کیفیت هستیم و افرادی که شبانه روزی زحمت می کشند را حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با افزایش 20 درصدی کرایه سرویس مدارس

موافقت با افزایش 20 درصدی کرایه سرویس مدارس