مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-13اجتماعي

ماشین معلم تخته تدریس دانش آموزش/ ایثار معلم حتی برای یک دانش آموز


حامد جمالی، معلم خوش ذوق و فداکاری است که برای تدریس به دانش آموز پایه ششم و تنها محصل روستای گلوجه شهرستان خلخال هر روز مسیری را می پیماید تا این دانش آموز به خاطر نبود زیرساخت های آموزش مجازی در روستا از درس عقب نماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، از اسفندماه سال گذشته که به دلیل شیوع ویروس کرونا، مدارس کل کشور تعطیل شد؛ آموزش های حضوری مدارس و دانشگاه ها جای خود را به آموزش های راه دور و مجازی سپرد.

دانش آموزان و دانشجویان نیز حدود سه ماه است که طبق برنامه از طریق شبکه آموزش سیما و یا آموزش مجازی و نرم افزار شاد ، پای کلاس درس حاضر شده و به تحصیل مشغولند.

این روزها در کنار ایثار و فداکاری مدافعان سلامت، فداکاری و مهربانی معلمان نیز خبرساز شده است.

  معلمی که  برای تدریس دانش آموزان خود ساعت ها راه می پیمایند تا مشکلات درسی آنان را رفع کنند، معلمی که برای تک دانش آموز خود مسیر سخت روستایی را می پیماید و معلم دیگری که از آموزش بر روی یخچال و سرامیک های آشپزخانه منزل خود به جای وایت برد دریغ نمی کند و همه این ها نشان می دهد مهربانی مرز نمی شناسد.

چندی پیش بود که تصویر جالبی از یک معلم جوان خلخالی، در فضای مجازی دست به دست شد که طبیعت زیبای روستا به عنوان فضای کلاس و ماشین معلم به عنوان تخته سفید، جلوه گر عشق، ایثار و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماشین معلم تخته تدریس دانش آموزش/ ایثار معلم حتی برای یک دانش آموز

ماشین معلم تخته تدریس دانش آموزش/ ایثار معلم حتی برای یک دانش آموز