مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-05-13اجتماعي

ارتفاع موج در دریای عمان به 2 متر می رسد


معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید که از عصر دیروز روی دریای عمان آغاز شده موجب می شود تا امروز ارتفاع موج دریا به 1.

- 5 تا 2 متر برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هواشناسی سیستان و بلوچستان، دوست محمد کلیم اظهار داشت: بر اساس آخرین خروجی نقشه های پیش یابی و مدل های جوی پیش بینی می شود وزش باد بر روی دریای عمان و شرایط مواج دریا تا پایان وقت امروز ادامه داشته باشد.

وی افزود: وزش باد سبب می شود ارتفاع موج در دریای عمان به ویژه نواحی غربی به حدود 1.

5 تا 2 متر برسد بنابر این توصیه می شود شناوری های سبک با رعایت نکات ایمنی رفتار کرده و مردم از شنا کردن در سواحل خودداری کنند.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز در شرق دریا شرایط برای رگبار باران پراکنده فراهم است، ادامه داد: چهارشنبه در شمال و نوار شرقی استان و روزهای پنجشنبه و جمعه در ارتفاعات جنوبی شرایط برای افزایش ابر و رگبار پراکنده باران فراهم است روز چهارشنبه در شرق دریا رگبار پراکنده باران پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از آغاز وزش باد در شمال سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود امروز و فردا نیز مانند روز گذشته وزش بادهای شمالی در شمال، نوار غربی و جنوب شرق استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتفاع موج در دریای عمان به 2 متر می رسد

ارتفاع موج در دریای عمان به 2 متر می رسد