مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-05-13سياسي

فراخوانی برای شناخت و تحلیل رفتار جامعه ایرانی در بحران کرونا؛ نخبگان مشارکت می کنند


«شناخت و تحلیل گفتمان و رفتار جامعه ایرانی در بحران کرونا» عنوان فراخوانی ملی است که برای مطالعه و تحلیل گفتمان، ذهنیت و شناخت بهتر جامعه ایرانی دربحران کرونا و کمک به طراحی گام های بعدی برای عبور از آن منتشر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  شناخت و تحلیل گفتمان و رفتار جامعه ایرانی در بحران کرونا عنوان فراخوانی ملی است که برای مطالعه و تحلیل گفتمان، ذهنیت و شناخت بهتر جامعه ایرانی دربحران کرونا و کمک به طراحی گام های بعدی برای عبور از آن منتشر شده است.

در این فراخوان سنگ بنای مدلی تازه­ از مشارکت نخبگان در ترسیم وضعیت، گفتمان، رفتار و ذهنیت جامعه ایرانی برای اثرگذاری بر تصمیم گیری های مهم کشور گذاشته می شود و در این مدل، تیم های پژوهشگر و خبره کشور به صورت توزیع شده و گسترده نتیجه تحلیل های علمی خود را که متکی بر پردازش میان ­ رشته ­ای داده های عمومی و بزرگ است، برای تصمیم سازی ارائه می دهند.

این فراخوان در دو مرحله برگزار می شود.

در مرحله نخست از 27 اردیبهشت ماه سال جاری تا 27 مرداد ماه ادامه دارد.

در این مرحله تیم ها بر اساس دادگان فضای مجازی به مدلسازی، تحلیل و تفسیر نتایج در راستای اهداف فراخوان می پردازند و تمرکز بر روی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی برای شناخت و تحلیل رفتار جامعه ایرانی در بحران کرونا؛ نخبگان مشارکت می کنند

فراخوانی برای شناخت و تحلیل رفتار جامعه ایرانی در بحران کرونا؛ نخبگان مشارکت می کنند