مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-13سياسي

فراخوانی برای تحلیل رفتار جامعه ایرانی در بحران کرونا


فراخوانی برای بررسی شناخت بهتر جامعه ایرانی در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا منتشر شد و در آن از محققان حوزه های مرتبط درخواست شد تا پروپوزال های خود را تا 17 خرداد ماه در این زمینه ارسال کنند.

- فراخوانی برای بررسی شناخت بهتر جامعه ایرانی در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا منتشر شد و در آن از محققان حوزه های مرتبط درخواست شد تا پروپوزال های خود را تا 17 خرداد ماه در این زمینه ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری های علوم شناختی با همکاری دانشگاه تهران اقدام به انتشار فراخوانی با عنوان شناخت و تحلیل گفتمان و رفتار جامعه ایرانی در بحران کرونا با هدف تحلیل اثر شرایط کرونا بر دینامیک رفتار و شناخت بهتر جامعه ایرانی در شرایط بحرانی، فهم بهتر اثربخشی سیاست­ ها و روش های اجرا شده در کشور و کمک به طراحی قدم های بعدی برای عبور از این بحران با حداقل تنگنا برای آحاد جامعه کرده است.

این فراخوان در دو مرحله برگزار می شود.

مرحله نخست از 27 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز می شود و تا 27 مرداد ماه ادامه دارد و در این مرحله تیم ها بر اساس دادگان فضای مجازی به مدل سازی، تحلیل و تفسیر نتایج در راستای اهداف فراخوان می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوانی برای تحلیل رفتار جامعه ایرانی در بحران کرونا

فراخوانی برای تحلیل رفتار جامعه ایرانی در بحران کرونا