مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-05-13اجتماعي

معلم بیجاری برای دانش آموزان استثنایی کلاس حضوری برگزار کرد


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: معلم فداکار بیجاری با برگزاری کلاس های حضوری برای دانش آموزان بانیازهای ویژه، درس عشق، محبت و ایثار را آموزش می دهد.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه تعطیلی مدارس به معنای تعطیلی آموزش نیست، اظهار کرد: این روزها در دورانی که کرونا زندگی را تحت تأثیر خود قرار داده است، در کنار ایثار و فداکاری مدافعان سلامت، فداکاری و مهربانی معلمان نیز خبرساز شده است.

وی افزود: سعادت زارعی معلم فداکار و خلاق شهرستان بیجار برای دانش آموزان با نیاز ویژه ذهنی پایه ششم دوره ابتدایی مدرسه سپیده که امکانات استفاده از آموزش های مجازی را ندارند اقدام به برگزاری کلاس های حضوری کرده است.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان اظهار داشت: زارعی با 27 سال سابقه ی تدریس علاوه بر ارائه آموزش های حضوری، در شبکه شاد و فضای مجازی نیز مشغول تعلیم و تربیت دانش آموزان خود بوده و به تولید محتوای الکترونیک می پردازد.

رنجبر افزود: این معلم خلاق با رعایت پروتکل های بهداشتی وحفظ فاصله گذاری اجتماعی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته با برگزاری کلاس های رفع اشکال فرآیند آموزش و یادگیری را در راستای ایجاد فرصت های برابر آموزشی برای دانش آموزانی که به فضای مجازی دسترسی ندارند، ادامه می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلم بیجاری برای دانش آموزان استثنایی کلاس حضوری برگزار کرد

معلم بیجاری برای دانش آموزان استثنایی کلاس حضوری برگزار کرد