مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-05-13اقتصادي

دریافت تسهیلات بانکی از بزرگترین موانع اشتغال بانوان است


رییس هیئت مدیره کانون زنان بازرگان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر یکی از بزرگترین موانع پیش روی اشتغال بانوان، گرفتن تسهیلات بانکی است که برای گرفتن این تسهیلات نیاز به الزاماتی وجود دارد که شاید یک خانم نتواند در ابتدای فعالیت خود این الزامات را فراهم کند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس هیئت مدیره کانون زنان بازرگان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر یکی از بزرگترین موانع پیش روی اشتغال بانوان، گرفتن تسهیلات بانکی است که برای گرفتن این تسهیلات نیاز به الزاماتی وجود دارد که شاید یک خانم نتواند در ابتدای فعالیت خود این الزامات را فراهم کند.

نسرین یوسفی عارفی در گفت وگو با ایسنا در ارتباط با علل رشد مشارکت اقتصادی بانوان در خراسان رضوی بیان کرد: خوشبختانه در دوره جدید مدیریت استان یک همگرایی خوبی بین تمام ارکان اجرایی درقالب قراردادهایی که به عنوان معین های اقتصادی منعقد شده به وجود آمده است و این همگرایی باعث انگیزه بیش تر برای حضور بانوان در فعالیت های اقتصادی می شود.

این فعال اقتصادی خاطرنشان کرد: بیش تر این فعالیت های اقتصادی در روستاها پیگیری می شود و در روستاها بیش ترین کسانی که در این برنامه های توسعه فعالیت می کنند، بانوان هستند، بنابراین از اصلی ترین دلایل افزایش مشارکت اقتصادی بانوان همگرایی دستگاه های اجرایی، حضور مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت تسهیلات بانکی از بزرگترین موانع اشتغال بانوان است

دریافت تسهیلات بانکی از بزرگترین موانع اشتغال بانوان است