مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 07:552020-05-13اقتصادي

نمایشگاه خودرو پیرانشهر به خارج از شهر منتقل می شود


سیدعلی ترابی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه خودروی داخل شهر به خاطر نبود فضای کافی موجب سد معبر شهروندان می شود که همین امر موجب نارضایتی شهروندان شده است.

وی ادامه دارد: سال گذشته با حضور استاندار و مقامات استانی به منظور ساماندهی نمایشگاه های خودرویی پیرانشهر، مجتمع نمایشگاه خودرویی پیرانشهر با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی که در خارج از شهر قرار دارد، افتتاح شد که به دلیل وجود برخی مشکلات و کمبودها مورد استقبال نمایشگاه داران قرار نگرفت.

وی بیان کرد: امسال با رفع کمبودها و ایجاد زیرساخت های لازم شرایط برای حضور نمایشگاه داران مهیا شده و تا پایان خردادماه تمامی نمایشگاه داران باید به این مجتمع نقل مکان کنند.

انور سعیدی شهردار پیرانشهر نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساخت این نمایشگاه از سال 1395 با سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینی به مساحت بیش از 11 هزار مترمربع آغاز و اکنون با تجهیز آن شرایط برای حضور نمایشگاه داران مهیا شده است انور سعیدی افزود: برای تسهیل فعالیت نمایشگاه داران در این مکان مراکز پلیس + 10 و دفترخانه اسناد رسمی، تعویض روغن، شست و شوی خودرو و رستوران و نمازخانه تعبیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه خودرو پیرانشهر به خارج از شهر منتقل می شود

نمایشگاه خودرو پیرانشهر به خارج از شهر منتقل می شود