مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-05-13اجتماعي

مدارس غیردولتی بر اساس ظرفیت اعلامی ثبت نام انجام دهند


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر گفت: مدارس غیردولتی باید بر اساس ظرفیتی که از سوی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس اعلام شده است، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

- ایسنا/زنجان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر گفت: مدارس غیردولتی باید بر اساس ظرفیتی که از سوی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس اعلام شده است، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

اسماعیل افشار در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر لزوم برنامه ریزی صحیح و اصولی به منظور ثبت نام دانش آموزان در مدارس، گفت: مدیران مدارس باید با تقسیم وظایف امور مربوط به ثبت نام دانش آموزان بین عوامل اجرایی این فرایند را به نحو مطلوب مدیریت کنند.

وی در نظر گرفتن محدوده جغرافیایی در ثبت نام دانش آموزان را از ضروریات عنوان کرد و افزود: به منظور تسهیل فرآیند ثبت نام دانش آموزان، عوامل اجرایی با حضور در آموزشگاه به مدیریت هر چه بهتر ثبت نام دانش آموزان باید یاری رسانند.

افشاری با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به علت شیوع ویروس کرونا در مدارس در هنگام ثبت نام، تصریح کرد: در زمان ثبت نام باید از دریافت وجوه مازاد بر وجه کتاب، بیمه و مجلات رشد خودداری شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ابهر افزود: مدارس غیردولتی باید بر اساس ظرفیتی که از سوی سازمان نوسازی و تجهیز مدارس اعلام شده است، نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس غیردولتی بر اساس ظرفیت اعلامی ثبت نام انجام دهند

مدارس غیردولتی بر اساس ظرفیت اعلامی ثبت نام انجام دهند