مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اردیبهشت 1399 ساعت 09:202020-05-13اقتصادي

محدودیت خدمات در شهرداری زاهدان


معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان از محدودیت خدمات کلیه واحدهای اداری به استثنای بخش های خدمات دهی و عمرانی شهرداری در 24و 25 اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان از محدودیت خدمات کلیه واحدهای اداری به استثنای بخش های خدمات دهی و عمرانی شهرداری در 24و 25 اردیبهشت ماه جاری خبر داد.

محمد امیر براهویی بیان داشت: از آنجاییکه شهرداری از جمله ارگان های با تراکم جمعیتی بالا و بیشترین مراجعات و ترددها در آن صورت می گیرد در راستای صیانت از سلامت کارکنان، مراجعین، کاهش ترددها و قطع زنجیره انتقال این اپیدمی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 24 و 25 اردیبهشت ماه جاری، کلیه واحدهای اداری شهرداری به استثنای بخش های خدمات و عمرانی با محدودیت خدمات مواجه می شوند.

وی از شهروندان خواست از مراجعه در روزهای تعیین شده خودداری نموده و از شنبه هفته آتی جهت انجام امورات خود با رعایت پروتکل بهداشتی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به شهرداری، ادارات و سازمان های تابعه آن مراجعه نمایند.

معاون خدمات شهر شهرداری زاهدان در پایان تصریح کرد: شهرداری از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با کرونا حضوری پررنگ و مستمر داشته چنانکه در بحث ضدعفونی معابر شهری، بازارچه ها و معابر هسته مرکزی ، اماکن پرتردد و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت خدمات در شهرداری زاهدان

محدودیت خدمات در شهرداری زاهدان